Petua Malam Jumaat Suami-Isteri

Petua malam jumaat ini khas buat suami-isteri. Petua malam jumaat ini amat diperlukan oleh ramai suami yang kadangkala menghadapi isteri dingin apabila diajak untuk bersama. Kadangkala sesetengah isteri, tidak menghiraukan permintaan suami walaupun diajak atau diminta dengan baik. Ini amat memeningkan kepala si suami. Oleh itu suami perlu memahami petua malam jumaat ini dengan baik. Ada satu petua ampuh untuk petua malam jumaat ini atau malam-malam lain juga.. Hehehe

Kata Pak Long saya, petua malam jumaat atau malam-malam lain pun yang boleh suami amalkan. Senang jer kalau nak ajak isteri ni… Kalau suami balik lambat malam-malam, isteri sudah tidur, beli la burger kat simpang depan rumah sebelum balik rumah.. Bila balik rumah, kejut isteri… Sayang… Sayang…. Bangun. Nih Abang beli burger nih.. Burger ni masih panas, nanti tak sedap bila dah sejuk… Sayang.. Jom bangun, makan burger… Bila dia dah bangun dan makan, sudah kenyang, mata pun dah cerah…. Apa lagi, tak reti-reti lagi… kata Pak Long, Masjid Timah, Perai

produk dan petua malam jumaat

Ada Pasangan Yang Setiap Malam Adalah Malam Jumaat Mereka !!

Antara petua malam jumaat lain untuk suami dan isteri ialah seperti dibawah

Petua Lelaki Untuk Mengembirakan Isteri Di Malam Jumaat

1. Kejutkan isteri anda dengan memeluknya dari belakang. Kemudian, hembuskan nafas anda di bahagian belakang lehernya. Percayalah haba yang keluar dari pernafasan itu akan memberi rangsangan pada isteri anda.

2. Rentap isteri anda dan rapatkan dia pada diri anda. Kemudian anda cium dia dengan penuh kasih sayang dan lembut. Perbuatan yang nampak ganas akan menakutkan isteri anda tetapi apabila anda layan dia dengan baik, dia akan mula terangsang kerana sensasi luar biasa yang di rasai emosinya.

3. Bisikan kata–kata cinta di isteri anda. Berbisik adalah simbol perkara rahsia. Oleh itu, isteri anda boleh rasakan anda jujur bagi setiap bisikan yang anda beri. Isteri anda akan lebih terangsang akibat dari mesej intim yang anda berikan melalui bisikan di telinganya.

Berikut tadi adalah petua malam jumaat yang boleh anda amalkan untuk memikat dan menggoda isteri di malam jumaat.

Produk, Panduan, Cara Ajak Isteri untuk bersama di malam jumaat

 

Produk Malam Jumaat Suami Isteri Ada Di Sebelah Kanan Blog Ini.. Tengok-Tengoklah Dan Bacalah Yer.. !!!

Produk malam jumaat suami isteri khas buat suami yang menghadapi masalah isteri dingin

cecair perangsang isteri petua malam jumaat untuk suami isteri

Istimewa & Terbaik Merawat Masalah Isteri Dingin Dengan Suami