Petua Mengelakkan Keputihan

Apakah ada petua mengelakkan keputihan yang sering dialami oleh wanita? Ya.. memang ada cara atau petua mengelakkan keputihan ini dari terus berlaku. Komitmen dan kesungguhan untuk menyelesaikan masalah keputihan dari wanita itu sendiri merupakan cara ampuh sebagai petua menggelakkan keputihan.

Petua Untuk Mencegah Keputihan

1. Pastikan bahagian dalam celah peha anda dibersihkan dengan sempurna. Wanita haruslah sangat mengutamakan kebersihan dikawasan tersebut dan mencuci dengan cara yang betul dan memastikan ianya sentiasa kering. Ini juga baik untuk mengelakkan wujudnya bakteria. Jika tidak, warna kulit bahagian dalam akan bertambah gelap.

2. Penggunaan tuala wanita dan panty liner boleh mengundang kehadiran kulat. Oleh itu, pastikan anda sentiasa menjaga kebersihan alat sulit. Wanita haruslah sentiasa kerap menukar panty liner yang digunakan dan mencuci alat sulit dengan betul seterusnya dikeringkan sebetulnya sebelum mengenakan pakaian.

3. Elakkan memakai seluar dalam yang terlalu ketat serta diperbuat daripada kain nylon.

4. Kurangkan kekerapan pengambilan ubat antibiotik.

5. Jika boleh, hindari pengambilan pil perancang keluarga.

 

Berikut tadi adalah panduan atau petua mengelakkan keputihan yang sering berlaku kepada wanita. Wanita boleh menjadikan petua mengelakkan keputihan sebagai panduan hebat yang boleh diamalkan untuk mengelakkan masalah keputihan dikalangan wanita.

Selain dari petua mengelakkan keputihan, terdapat juga herba atau produk yang mampu mengatasi masalah keputihan ini

 

petua mengelakkan keputihan

Magic Stick (RM50) – Terbaik Untuk Wanita Mengetatkan Faraj & Merawat Serta Mengelakkan Keputihan

Magic Stick diperbuat dari herba terpilih dan ia hanya didapati dalam hutan belukar di Nusantara. Ianya dicipta berdasarkan ramuan rahsia yang telah diwariskan dari zaman purbakala dan ia hanya diketahui oleh wanita Madura yang terkenal dalam memelihara faraj dan mengikat kasih suami. Magic Stick adalah untuk dipakai, bukannya untuk dimakan. Ia juga sebagai petua mengelakkan keputihan.

Iza, (Klang) – Saya dah guna MS ni sejak lepas lahirkan anak sulung saya 8 tahun lepas, dan masih menggunakannya hingga sekarang. Alhamdulillah tak pernah ada rasa gatal atau keputihan. Yang paling penting hingga sekarang suami kata saya sama macam mula-mula kahwin. Dulu susah nak dapat MS ni.. tapi sekarang tak lagi. Nak je saya SMS je kat Paksu, hari ni bayar… esok lusa dapat dah… murah plak tu..

 

 

 

PRODUK SUAMI ISTERI DISEBELAH KANAN BLOG INI

LIHAT-LIHATLAH YER

MUNGKIN ANDA ATAU PASANGAN MEMERLUKANNYA SUATU HARI NANTI

SEMOGA ANDA SEKELUARGA KEKAL BAHAGIA, CERIA & MENDAPAT REDHA ALLAH